Verhuizen met opslag ruimte

Verhuizen met opslag

Naast het verhuizen van uw inboedel kunnen wij u ook opslagruimte aanbieden. Sinds wij gebruik maken van ALL Safe opslagruimte kunnen we op meerdere plekken in Nederland u een opslag aanbieden. Deze opslagruimtes verschillen van 1 m³ tot 120 m³ (van lockers tot inboedel van alleenstaande woningen). Ook kunt u te allen tijde uw opslagbox betreden. Wij overhandigen na de verhuizing de code en sleutel zodat u zelf tussentijds nog spullen kan opslaan. Of als u spullen wilt meenemen vanuit de opslagbox, dan is dit zeker mogelijk.

Weet u niet hoeveel m³ u nodig heeft om uw spullen op te slaan? Dat is verder geen probleem. Wij kunnen altijd een specialist vrijblijvend langs laten komen om dit voor u op te meten. In sommige gevallen doen mensen het toch zelf. Dit is uiteraard uw eigen keus. Maar de fout die weliswaar wordt gemaakt is voornamelijk de volumeberekening. 18 m³ aan meubelen past niet in een opslagbox van 18 m³. Om zeker te zijn van uw verhuizing/opslag kunnen wij daarom u deze zorg uit handen nemen.

Stress tijdens verhuizing

Bij een verhuizing is het net alsof u duizend en één dingen tegelijk moet regelen. U hebt waarschijnlijk al allerlei lijstjes van dingen die u moet doen en onthouden en ook weer een lijst van al die lijstjes! Voor het plannen van uw verhuizing met opslag geven wij u vier redenen waarom het gebruik ervan uw stress in die situatie kan verlagen.

particuliere verhuizing met stress
Kamer rommel

1. Rommel opruimen

Wanneer u het inpakken gaat plannen, komt u waarschijnlijk tot het besef hoeveel bezittingen u hebt. U hebt misschien een hoop seizoensgebonden bezittingen zoals kampeerspullen, sportaccessoires of winterkleding die u misschien een tijdlang niet nodig zult hebben. Daarom kunt u kiezen voor verhuizen met opslag. Daardoor kunt u gemakkelijk verhuizen. Vervolgens als u klaar bent met verhuizen kunt u deze weer veilig overbrengen naar uw nieuwe huis.

2. Omgaan met vertraging bij de verhuizing

In het ideale geval overhandigt u de sleutels van uw huidige huis en bent u diezelfde dag de eigenaar of huurder van uw nieuwe woning. Dit is niet altijd mogelijk. Daarom kunt u besluiten om uw inboedel tijdelijk onder te brengen in een van de opslagplaatsen bij u in de buurt.

Gesteld dat er op het laatste moment iets verandert in de planning voor de verhuisdag, dan moet u misschien tijdelijke onderkomen ergens gaan vinden. Vervolgens wilt u niet met al die dozen opgescheept zitten! Ook in dit geval biedt opslagruimte uitkomst: U houdt ze gewoon in de unit zolang dat nodig is.

tijdelijke opslag inboedel
Tijdelijke opslag inboedel

3. Uw nieuwe werkomgeving organiseren

Een nieuw huis is een nieuw begin. U kunt de belangrijkste dingen verhuizen – bedden, kleerkasten, meubilair voor de woonkamer enz. – maar u hebt misschien meer tijd nodig om alles een plekje te geven in uw nieuwe woonomgeving. Als u alle andere spullen in een opslagruimte bewaart, kunt u op uw gemak de dozen uitpakken en voorkomen dat uw huis vol raakt met dingen die u misschien wilt weggeven of verkopen.

Of er moet misschien worden gewerkt aan uw nieuwe huis (schilderen, behangen, het leggen van de vloer), dan is het veel gemakkelijker om dat te doen als er niet overal meubels en dergelijke in de weg staan. U kunt de essentiële zaken uitpakken en de rest opslaan totdat u zover bent om alles een plaats te geven.

4. Als u naar het buitenland verhuist

Als u emigreert, maar van plan bent uiteindelijk naar Nederland terug te keren, dan kunt u uw bezittingen zolang als u dat wilt in een opslagruimte bewaren. Als u besluit om u permanent te vestigen in het nieuwe land, dan kunt u gemakkelijk de inhoud van de opslagruimte laten overbrengen naar uw nieuwe huis.

Bent u nieuwsgierig of er een opslag box bij u in de buurt is? Hieronder een overzicht waar de opslagboxen zich bevinden.

verhuizen naar het buitenland